lauantai 6. kesäkuuta 2015

Ikävä, kunnioitus ja rakkaus♥

Ajattelin tänään keskittyä aiheisiin, jotka on ollut minun elämässäni läsnä lähiaikoina.  


Ikävä

Tämä tunne on vahva osa elämääni tällä hetkellä ja niin pitääkin olla. Tiedän etten ikinä tule tunteesta pääsemään irti ja miksi edes haluaisin? Mä en pystynyt moneen vuoteen edes ajattelemaan asioita. Enkä käsittelemään asioita jotka mun olisi pitänyt käydä läpi. Yritin unohtaa, koska en uskonut, että se on totta. Aina täytyy muistaa puhua ja purkaa tunteita edes jollekin.

Olen onnellinen, että pystyn nykyään puhumaan ja avautumaan parhaan ystäväni kuolemasta. Vaikka siihen monta vuotta menikin. Muistakaa niitä rakkaita ihmisiä, läheisiä jotka ovat teidän lähellä. Koskaan ei tiedä mitä seuraava hetki tuo tullessaan. Eikä ikinä voi tietää milloin on hetki lähteä. 

Restinpeacemylove


Kunnioitus

Mä oon yrittänyt olla niin kaukana sellaisista ihmisistä jotka vievät multa kaiken energian mutta en pääse niistä eroon vaan ne imee musta kaiken. Kunnioitus mun mielestä näkyy rehellisyytenä, luottamuksellisuutena, tasavertaisena kohteluna ja hyvänä vuorovaikutuksena. 

Mä tiedän sen, että sellainen ihminen joka kiusaa tai on katkera voi huonosti. Ymmärrän ettei kaikista voi tykätä, eikä todellakaan tarvitse. Se kertoo minulle ihmisestä jo paljon jos kohtelee muita huonosti ja ajattelee vain itseään. Mä itse yritän aina olla positiivinen ja haluan myös, että muilla on hyvä olla. En vain ymmärrä miten jotkut voi olla niin sekaisin päästään, että haluaa jollekkin toiselle pahaa.. Älä tee muille sitä mitä et haluaisi, että sinulle tehdään. 


Rakkaus

Tämä tunne on niin vahva elämässäni ja se tuntuu niin kestävältä. Mun onni on mun perhe, läheiset ihmiset ja tietenkin mun oma kullannuppu. Mitä ilman mä niitä tekisin? En mitään.  Mitä ikinä teetkin elämässä, tee se sydämmestä. Rakkaus on ihana asia ja mä aijon pitää siitä loppuun asti kiinni.




xoxo sinajenita

8 kommenttia:

  1. Pakko kysyä et missä käyt ottamassa sun ripset?:) on aina niin hyvännäköset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn laittamassa ripset Hyvinkäällä yhdellä tutulla joka tekee kotona!>NailOn/päikän kynnet ja ripset, facebookista löytyy!

      Poista
  2. Millon tulossa taas postauksia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heip! Mulla on ollut ihan älytön kiire.. Enkä ole kerennyt postauksia kirjoittamaan. Aloitan taas kirjoittamaan pian! <3

      Poista
  3. Misä sun postaukset :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollut älytön kiire! Enkä ole kerennyt kirjoittaa mutta aloitan taas pian!!! <3

      Poista

Jokainen sana merkitsee minulle paljon.♥