tiistai 2. kesäkuuta 2015

Hair extension


Tänään toivottu postaus koskien mun hiuksia. Laitoin hieman vanhoja kuvia mun hiuksista suorana sekä laitettuna kiharalle. Tykkään kyllä aivan älyttömästi pitää hiuksia kiharalla, koska se on niin helppoa. Mulle hiukset on tärkeät. Yritän panostaa niihin mahdollisimman paljon! Tykkään pitkistä hiuksista joten siksi mulla onkin pidennykset. Treenaamisen ja työn keskellä ei aina jaksa panostaa hiuksiin ja se on iha finee. Mun mielestä pidennykset on pelastus, koska mun hiukset ei vaan kasva.



Mulla on sinettipidennykset jotka on helppo kiinnittää lämpöä käyttäen. Pidennykset olen ostanut rapunzelista ja niin olen tehnyt jo monta vuotta. Jatkossakin tulen tilaamaan sieltä. 

Rapunzelista saa hyvä laatuista sekä kestävää hiusta. Mä tilailen aina erivärisiä hiustenpidennyksiä sillä haluan, että pidennykset näyttää mahdollisimman luonnollisilta. Musta on myös kiva, kun tukassa on hieman raitoja ja aijonkin kesäksi ottaa vaaleampaa hiustenpidennystä. Hiuksista tulee ihanan kesäiset. Mä postailen sitten uusista hiuksista, kun on sen aika. 

Hiuksia on älyttömän helppo suoristaa, kihartaa ja muotoilla mielen mukaan. Olen ollut todella tyytyväinen. Sinettejä on varmaan about 100 eli yhteensä 6-7 pakettia, koska mulla on muutenkin niin paksut hiukset, että se vaatii paljon hiusta sekä sinettejä. Haluan aina täydellisen lopputuloksen ja jos on hiuksista kyse niin panostan niihin aika paljon. Mun mielestä rapunzelin hiukset ei ole kalliita, joten olen tilannut sieltä pidennykset. Kohta taas tilailemaan uusia pidennyksiä. 


Nyt mulla tosiaan on vähän vaaleita raitoja. Tykkään niistä paljon ja 
siksi ajattelin tilailla vielä vaaleampaa tukkaa kesäksi. Tumma kyllä on
 sellainen väri mikä mulle sopii, kun oon muutenkin niin tumma.




xoxo sinajenita 

12 kommenttia:

  1. Mistä oot ostanut ton ihanan valkoisen takin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanut sen hm:ltä. Viimeks kun kävin siel niin niitä oli viel! :)

      Poista
    2. Kiitos pitääkin käydä kattomassa :)

      Poista
  2. Hyvältä näyttää!♥ Voisit vielä esim tehdä postauksen, et miten hoidat sun hiuksias, kun ihmisiä täällä se kiinnostaa ja itekkin oon sellanen, että hiukset ensin tyyppi :D

    VastaaPoista
  3. Sulla on kyllä ihanat hiukset, ja ihan toi omakin osuus:) Ootko muuten kokeillut B:longin hiusta? Todella laadukasta ja kestää käyttöä hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. B:longin? En oo kuullukkaan!! Oon vaan aina tilaillut rapunzelista, koska aina kestänyt niin pitkään ja voi kiitos Lila!<3 Ootko sä ostanut sieltä b:longista?

      Sä olet kyllä koko pakkaus niin perfect.

      Poista
  4. Oot ihan järjettömän kaunis!
    PS: Vitsi noi alimpien kuvien pökät sopii sulle tosi hyvin! Muutenkin tosi kivannäköset housut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Housut on ihan sika kivat ja letkeet päällä! Ne on ostettu stadiumista. Kiitos sinulle kaunokainen. <3

      Poista
  5. Aivan ihana tukka <3 itsekkin tykkään kihartaa tukkaa kun siinä on pituutta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä se on parasta mutta mulla on pituutta sen verran, että se vie myös aikaa. Kiitos paljon.<3

      Poista
  6. Haha kiitos sinulle!! Sulla on ihanan väriset hiukset!❤️

    VastaaPoista

Jokainen sana merkitsee minulle paljon.♥