lauantai 30. toukokuuta 2015

Päivän asu


Kun heräsin tänään aamulla mun fiilikset oli niin mahtavat, koska aurinko paistoi suoraan ikkunasta sisään. Mä niin rakastan kesää, lämpöä sekä aurinkoa. Miten voikaan olla näin onnellinen pienestä asiasta? -Feels like a fly

Onneksi on kesä tulossa kovaa vauhtia ja sen kunniaksi mä yllätin mun poikaystävän. Ostin meille lentoliput Turkkiin. Me lähdetään kuukauden päästä! Voi tätä onnen määrää. Ei olla ennen oltu ulkomailla yhdessä mutta nyt onkin jo sen aika. Aijon myös tehdä Turkin matkasta postausta. Me ollaan niin innoissaan. Me aijotaan kyllä nauttia koko reissusta täysin siemauksin. ♥ 


Noniin ja tosiaan taas meni ihan lörpöttelyksi. Mun päivän asuna toimi tänään valkoinen takki joka on mielestäni ihanan rento mutta samalla tyylikäs. Takissa olevat pienet yksityiskohdat sai mut heti syttymään. Mä tykkään kun takki on joustava päällä ja istuu hyvin. Mä olin tänään siis mun ystävän valmistujaisjuhlissa ja valitsin tämän asun sinne. Takin alta näkyvä trendikäs musta jumpsuit oli kokonaan musta. Pienet, kultaiset ja yksinkertaiset yksityiskohdat on ihania. Jumpsuit on niiiiin ihana päällä sekä senkanssa on rentoa olla. Valitsinkin valkoisen takin mikä tuo asuun juhlavuutta, koska asu on muuten niin rento. Valitsin tänään iha basicit mustat korkokengät, joilla on helppo mennä. Kokonaisuudessaan asu oli helppo ja simppeli valinta aurinkoiselle päivälle. Seuraavaan kertaan> ja hei onnea myös kaikille valmistuneille. 





xoxo sinajenita 


5 kommenttia:

Jokainen sana merkitsee minulle paljon.♥