lauantai 16. toukokuuta 2015

First post


Holaa♥

Eli siis oon Sina ja oon parikymppinen nainen Hyvinkäältä. Oon myös aikaisemmin kirjoittanut blogia, mutta silloin ei aika riittänyt. Bloggaamista on ollut todella ikävä, joten ajattelin koittaa uudestaan. Kirjoitin paljon omista tekemisistäni sekä terveellisistä elämäntavoista ja positiivisesta asenteesta elämää ja itseä kohtaan. Blogissa tulee edelleen näkymään kyseisistä aiheista asiaa. Aijon kuitenkin myös kirjoittaa kauneudesta, vaatteista sekä kaikesta mikä minua kiinnostaa.

Treenaaminen on intohimoni ja teen sitä lähes päivittäin. Pyrin syömään terveellisesti ja säännöllisesti. Koen että voin paremmin, kun en herkuttele joka päivä. 

Olen mukana Miss Nokia 2015 kiertueella, jonka voittaja kruunataan 22.05 Nokian kylpylähotelli Edenissä. Tulen kertomaan aiheesta lisää. 

Kirjoittelen pian lisää ja pääsette tutustumaan elämääni paremmin. 




xoxo sinajenita


8 kommenttia:

Jokainen sana merkitsee minulle paljon.♥