torstai 21. toukokuuta 2015

Yesterday's

Eilen oli todella rento päivä. Aamulla heräsin aika tokkurassa ja lähdin duuniin. Olin töissä vähän muissa ajatuksissa, koska missijutut on niin vahvasti mielessä tällä suurella hetkellä. Työpäivän jälkeen lähdin polkemaan kotiin päin ja meinasin pari kertaa jäädä auton alle, joten en todellakaan ollut herännyt koko päivänä kunnolla. 

Kun viimein pääsin kotiin asti turvallisesti, ajattelin napsasta tänne pari kuvaa. Kuvissa olen ilman meikkiä ja normaalisti olen aina ilman meikkiä, sillä todella harvoin meikkailen. Treenailen normaalisti paljon ja olen tottunut siihen ettei aina tarvitse olla tälläytyneenä.

Tykkään käydä laittamassa usein ripsienpidennykset, koska ne vaan on niin helpot, joten meikkiä ei tarvitse paljoa lisäillä. Tällähetkellä mulla on volyymit ja ne on aika tuuheat. Tykkään todella! Minulla on muutenkin niin pitkät ja tuuheat ripset, joten ripsistä saa todella näyttävät. 




Asukokonaisuus näytti tältä eilen. Simppelit korkeavyötäröiset mustat farkut bikbokista jotka toimii aina. Sekä raidallinen crop top, jonka muistelisin olevan kirppikseltä parilla eurolla. Takkikin on ostettu kirppikseltä, sieltä löytää aina halvalla kivoja vaatteita. 



Ostin muuten ihanat uudet balleriinat In stock:sta. 





xoxo sinajenita

19 kommenttia:

  1. Olet tosi järkevän oloinen ja kaunis nainen :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. No aijaa! Ihan mun tyyliset, kun mä näin ne niin mun sydän suli heti. Ei paljoon tarvinnu kokeilla kun sanoin heti että noi on mun!!!!♥

      Poista
  3. Teeppä joku päivä postaus kuvien kera ruokavaliostasi! :-) itse vannon terveellisten elämäntapojen nimeen ja haluaisinkin nähdä kuinka muut syö :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai laitan. :) kun on elämäntavat kunnossa voi satakertaa paremmin. Ruokavalionkautta näkyy voiko hyvin vai huonosti.. Tai sen osaa jo päätellä.

      Poista
  4. Voi kun olet edelleen kaunis💙 aikoja sitten kun sinua välillä hoisin (ja veljeäsi) olit niin kamalan nätti ja kiltti. Sinusta on kasvanut kaikin puolin upea nainen! Onnea kisoihin, tiedät kyllä kenet sinne voittoon haluan 💖

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana Hanna! Edelleen olen kiltti;) Olen tainnu mammaan tulla, heh! Ja samoin sinulle olet upea nainen!

      Poista
  5. Kaunis hoitotytöni. Olit jo pienenä varsin kaunis ja kiltti. Ja olet edelleen upea kaikin puolin ❤ minulle ja monelle muulle olet missi jo ilman kilpailuakin mutta kohta olet kruunattu missiksi ja kaikki tietävät sen! Onnea!

    VastaaPoista
  6. Miks julkaset vaa positiiviset kommentit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä julkaissut kaikki kommentit mitä minulle on kirjoitettu. :)

      Poista
    2. Kyllä se Sina taitaa ilkeätkin kommentit julkaista, mutta viimeksi taisi rakentava kritiikki ottaa niin koville että tyttö meni ja poisti koko postauksen :)

      Poista
    3. Heh, juu musta oli ihan kiva kun annoit niin nättiä palautetta. Huomasin omat kirjoitusvirheet ja kirjoitin uuden. Ei sen kummempaa. :) Ei sun tarvii täällä mun blogia lukea. Miksi ylipäätään käytät aikaasi?

      Poista
  7. Ihanat kengät! Ja ihana on asukokonaisuuskin :)

    VastaaPoista
  8. Autolla olit matkassa

    VastaaPoista

Jokainen sana merkitsee minulle paljon.♥