sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Missikiertue

Nyt voin kyllä hehkuttaa huolella ja kertoa kaikille teille, että on aivan mahtavat fiilikset koko kiertueesta sekä ihan älyttömän ihanasta porukasta johon olen tutustunut. Olen tutustunut uusiin ihmisiin ja saanut niin paljon uusia hienoja kokemuksia koko reissusta. Onneksi lähdin sillä alkuun mietin todella, että en lähtisi kiertueelle mukaan. Onneksi mulla on niin ihana äiti joka sanoi mulle, että mene ja ole oma ihana itsesi. Lausahdus sai mut miettimään ja lähtemään kiertueelle mukaan. Kiitokset siitä äidille. Kiitokset itseasiassa kaikille jotka ootte tukenut, tsempannut sekä äänestänyt mua. Kiitos mun ihanalle poikaystävälle joka on kuunnellut mun jorinoita missikiertueesta ja tukenut mua ihan älyttömän paljon. Hän ei päässyt finaalia katsomaan koska oli duunissa mua harmitti ihan älyttömästi.

Itse asiaan eli finaalipäivään kuului ensin hiustenlaittoa salon vipissä ihanien kampaajien kera sekä meikkausta jonka Lila hoiti upeasti jokaiselle missille. Mun meikki oli niin ihana. Tärkeintä meikkikokonaisuudessa oli se, että viihtyi itse siinä juuri sellaisena kuin on. Mun meikissä oli hieman kimallusta ja tummat luomivärit sekä tummemmat huulet. Tykkäsin todella, kiitos Lila sinulle.

Meikin sekä hiusten laiton jälkeen salon vipille tuli kuvaaja, joka napsi meistä misseistä kuvia. Ulkona tuuli aika lujaa, joten jouduttiin miettimään hieman miten saadaan kuvat otettua. Kun kuvat oli napsastu, lähdimme nopeasti Nokian edenin kylpylään. Tapahtuma oli viime perjantai iltana. 

Saavuimme Nokian edenille ja kävimme koreokrafiat läpi. Taru auttoi minua kävelyssä ja opettelin oikeastaan 15minuutissa kävelemään oikealla tavalla. Vähän meinasi itselle masennus iskeä, kun kävely ei meinannut sujua. Onneksi Taru oli paikalla ja tsemppasi mua loppuunasti. Hah, kyllä se hieman itseäkin nauratti, että miten voin oppia jotain noin nopeasti. 


Mun mekko oli älyttömän ihana!



Kun saimme kävelyn sujumaan, oli seuraavana vuorossa tuomarien haastattelu. Hah ja voin kertoa teille, että olin aivan paniikissa. Horisin koko ajan jotain omiani, kun odotin vuoroani ja muut missit naureskelivat ja kuuntelivat juttujani ihmeissään. Kyllä vain, moni muukin oli paniikissa. Tunnelma välittyi varmasti myös moneen muuhun. Enkä ollut ainut. Se vaan tuntuu niin oudolta seistä monen ihmisen edessä arvosteltavana ja selittää omasta elämästä, kun he arvioivat jokaista sanaani sekä vartaloani. Se, että on vain oma itsensä se riittää jo todella pitkälle. Jos joskus menet kilpailuun, pidä mielessä, että itsevarmuus, sosiaalisuus sekä se, että olet vain omaitsesi. Tulet todella pääsemään noilla pitkälle. Tottakai täytyy olla karismaa, kaunis ja hyväkroppainen. Ehkä en itse ole ihan mallinmitoissa ja olen lyhyt mutta luulen nimenomaan että tuomarit huomasivat, että voisin olla hyvä edustamaan, koska olen sosiaalinen, ulospäinsuuntautunut sekä minä olen vain niin positiivinen. Saan ihmiset myös nauramaan monesti, koska olen hieman höpsö. 

Minua ei haitannut vaikka olinkin ehkä huonommassa kunnossa kuin muut ja lyhyempi. Yritin vain ajatella, että elän tässä nyt ja tämä on kokemus joka voi poikia minne vaan. Tärkeintä on olla karismaattinen ja itsevarma. Itsevarmuuttakaan minulla ei ihan älyttömästi ole, mutta sitä ei tarvitse muille näyttää. Ajattelin vain, että näillä mennään mitä on ja piste. Noin sanoin myös tuomareille ja he rupesivat nauramaan. 

Oho, nyt meni jo hirveäksi selittelyksi. Mutta aivan mahtava kokemus kokonaisuudessa ja parasta on se että sain näin ihania uusia ystäviä. Kiitos teille kaikille koko reissusta ja tämä ei varmasti ollut tässä. Nähdään tytöt aivan varmasti, sillä mä pidän siitä huolen.

Ainiin, ja musta tuli siis ensimmäinen perintöprinsessa.♥ 

Mun fiilikset on aivan mahtavat ja kaikki tytöt on voittajia, koska on kilpailuun lähtenyt. Olen ylpeä kaikista teistä te ootte aivan mahtavia! Me kaikki voitettiin varmasti jotain ja mulle tärkeintä oli kokonaisuudessaan se, että mä sain tutustua teihin.♥ Do you feel, what i feel? I'm so happy.









xoxo sinajenita

19 kommenttia:

  1. Voi muru sä oot ihana ja paikkas ansainnut!<3 Mahtavaa, et me tutustuttiin ton kiertueen ansiosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru sinulle tästä taipaleesta, varmasti nähdään viellä monesti! Kiitos tuesta ja siitä, että olen saanut punkkailla sun luona. Hih <3

      Poista
  2. Olin katsomassa paikanpäällä, ja mielestäni olit upein! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sinulle. <3 Hyvä niin, että joku tykkäsi.❤

      Poista
  3. Wau! Tämän voiton olet ansainnut! :) sulla on upeat hiukset.:) Onko sulla pidennykset vai oma tukka? Voisitko tehdä postauksen sun hiuksiin liittyen?:) kertoa miten sitä laitat jne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Kaikki me ollaan voittajia, kun ollaan kilpailuun mukaan lähdetty! Mulla on pidennykset ja kirjoitan postauksen siitä lähiaikoina. Kuulet lisää siis silloin. <3

      Poista
  4. Oi ihana mekko! Ja postaus sun hiuksiin liittyen olisi kiva lukea! :)

    http://jessicahogsten.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Mustakin mekko on älyttömän upee. :) ja teen varmasti hiuksista postauksen!

      Poista
  5. Onnea! Sinun olisi kuulunut ehdottomasti voittaa t. paikalla ollut. Sun kannattaa hakea vielä muihikin kauneusskaboihin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!!! Olet mahtava! Pitää hieman kiristää kroppaa niin katsotaan sitten, heh;) ihan hauskaa kyllä oli. Hieno kokemus ja ihania ihmisiä.<3 hymy huulelle tulee kun lukee tälläisiä kommentteja.

      Poista
  6. Onnea ! :) Olin kyllä varma että susta ois tullut Miss Nokia, mutta hieno sijoitus tuokin ja todellakin ansaittu !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Emilia!!!<3 Hieno sijoitus minunkin mielestäni ja sitäkin parempi kokemus. ;)

      Poista
  7. Mitä sait palkinnoksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittelen huomisessa postauksessa siitä mitä sain lahjaksi. =)

      Poista
  8. ihana mekko ja kauniita kuvia! :)

    VastaaPoista

Jokainen sana merkitsee minulle paljon.♥