maanantai 18. toukokuuta 2015

Kiertue♥

Olaa everybody!

Ajattelin kertoa teille vähän mun viime viikonlopusta ja missikiertueesta jossa olen ollut mukana. Kiertue on ollut aivan mahtava ja mulla on niin hyvä fiilis. Olen tutustunut ihaniin uusiin ihmisiin, ja nähnyt niin paljon uusia asioita. Olen myös saanut itsevarmuutta ja kokemusta missikiertueen aikana.   Olemme tehneet paljon sellaisia asioita mitkä ovat olleet minulle uusia ja hienoja kokemuksia. En tule unohtamaan näitä ihmisiä koskaan enkä tätä tilaisuutta mikä juuri minulle ja meille muille tytöille on annettu. Kiitos siitä kuuluu studio facelle, herelementille, salonvipille ja kaikille teille jotka olette ollut mukana kiertueella. En tiedä voinko tarpeeksi kiittää tästä kokemuksesta. 

My Feeling - is awesome♥ 

♥ Onnellisuus, riippuu meistä itsestämme.

Miss Nokia kiertue aikataulu:

Bikini kuvaus Kylpylä hotel edenissä>



15.05 Koskikeskus muotinäytös jännitti aivan pirusti varsinkin bikinit päällä ollessa. Ja ensimmäinen kierros oli pahin, se jännityksen määrä oli uskomaton. Kaikki me oltiin pienessä paniikissa ja yritettiin keskittyä olennaiseen. Muistan että taustalla soi musiikki mutta en edes kuullut sitä. Hieno kokemus kyllä ja tästä on hyvä jatkaa finaaliin. 



16.05 Puttauskilpailu Nokia River Golffilla oli aivan mieletöntä. En aikaisemmin ole puttaillut paitsi minigolffissa. Kun oikea tapa esiteltiin meille, alkoi homma luistamaan vähän paremmin. 



Jaettiin myös River golffissa jäsenille skumppaa>



17.05 Nokian kymppi

18.05 Stailaus päivä oli tänään ja hohhoijaa mikä asu mulle valittiin. Aivan täydellinen, mä tykkään niin paljon. Asukokonaisuus löytyy Haloselta jos jotain kiinnostaa. Kokonaisuus oli täydellinen, sillä se sopi minulle erittäin hyvin. Asun valitsemiseen ei kauaan mennyt, oltiin Teresankanssa samalla aaltopituudella, ja asu löytyi heti. Asun idea oli festarit tai kesäjuhliin meneminen. Saatiin hyvät arvostelut asusta ja voin sanoa, että nappi suoritus! Kenkiä ei olis ihan heti tullut valittua normaalisti, joten oli hienoa huomata kuinka hyvin kengät mätsäsi mulle ja aijon kengät käydä ostamassa myöhemmin. Meikki oli raikas ja aivan ihana, kiitos siitä kuuluu Teresalle.♥ 



 



Viellä on tulossa> 
19.05 Nokian vanhuspalvelukeskus
21.05 Muotinäytös Autokulma Nokia
22.05 Finaali, muistakaa äänestää suosikkia tästä linkistä ja jättäkää ihania terveisiä.♥ http://m.taplause.com/21465033
23.05 Messut Nokialla


Paljon laitoin kuvia, sillä niistä välittyy mielestäni onnellisuus. Olen todella innoissani kiertueesta ja siitä, että olen kokenut näin hienoja asioita. - What ever you, decide to you. Make sure it, makes u happy. 

xoxo sinajenita
♥ 

10 kommenttia:

  1. Ai vitsit tykkäsin kyllä tosta sun stailauspäivän asusta ja näytti kyllä älyttömästi myös ihan sulta! Nättejä kuvia ja ihana postaus. Ihan mahtavaa, et ollaan tutustuttu ton kiertueen ansiosta♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi muru, sulla oli älyttömän upea asu myös. Ja tiedätkö mitä, mulla on niin hyvät fiilikset siitä että olen saanut tutustua suhun. Olet sisältä ja ulkoa niin kaunis pikkuinen. <3

      Poista
  2. Voi vautsi, oot todella naisellisen näköinen nättimys! Mitä urheilua sä harrastat, susta tulee mieleen ihan brassikaunottaret **

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Kiitos ihanasta kommentistasi.<3 Minun harrastus on treenailu kuntosalilla lähes päivittäin. Aijon myös ehkä kilpailla Bodyfitneksessä vuoden päästä. Mutta sen näkee sitten! Brassikaunottaret on ihania!;)

      Poista
  3. Tarkoitus ei ole haukkua tai lannistaa sinua, mutta jos tähtäät Body Fitness- kisoihin jo vuoden päästä, niin sinun tulisi ehdottomasti olla jo valmennuksessa tätä varten. Onko sinulla siis valmentaja, joka tietää tämän tavoitteesi? Noihin kisoihin ei niin vaan mennä vaan se vaatii kyllä kunnon treeniä ja ruokavalion noudattamista VÄHINTÄÄN sen vuoden ajan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän, minulla on ollut jo viisi kuukautta valmentaja joten no problem.

      Lavalle nousemisesta en tiedä, sen näkee myöhemmin. Lavalle nouseminen on kyllä yksi haaveistani, jonka aijon joku päivä toteuttaa varmasti. 💛

      Poista

Jokainen sana merkitsee minulle paljon.♥