keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Missikiertue fiiliksiä♥

Haluan kertoa teille vielä sen verran, että  fiilikset on edelleen katossa. 
Mä vaan tällähetkellä oon niin onnellinen siitä, että olen saanut tutustua ihaniin ihmisiin esimerkiksi Inkaan ja Jennaan. Heistä on tullut mulle läheisiä ja on hienoa tuntea heidät. Kiertueen aikana vietin aikaa paljon Inkanluona ja aijon varmasti olla tekemisissä heidän kanssa jatkossakin.

Mulla on niin hyvä tunne koko kiertueesta. Tästä voi jatkossakin kehkeytyä uusia asioita. Mä odotan innolla yhteistyötä uusien ihmistenkanssa. Kiertue oli loistava ja tahdon siksi hehkuttaa koko asiasta. Asia varmasti kiinnostaa myös muita. Tapahtumassa oli paljon hienoja, jännittäviä sekä mielenkiintoisia asioita joista opin todella paljon ja siksi toivon tältä vuodelta uusia hienoja kokemuksia. 


Muistakaa aina elää hetkessä. Älkää välittäkö siitä jos joku toinen on katkera. Muistakaa elämän tärkeät asiat. Älkää ikinä lannistako toisen ihmisten onnea. Turhat mölyt voi pitää omassa mahassa, se kantaa pitkälle. Muista myös kiittää läheistä, ystävää ja perhettä. Elämänasenne on mielestäni taito, eikä ominaisuus. Jokainen pystyy oppimaan taidon aivan varmasti. Tehkää paljon uusia asioita ja kerätkää myös kokemuksia. Kaikella on aina tarkoituksensa. Se, että mä en meinannut lähteä koko kiertueelle olisi ollut mun oma moka ja mä todellakin olen siitä iloinen että lähdin. Onneksi mun äiti patisti mut lähtemään sinne. -Good feelings


1.Uudet kokemukset
2. Uudet ystävät
3. Yhteistyö kumppanit
4. Opin kävelemään korkokengillä
5. Sain itsevarmuutta
6. Opin tuntemaan myös itseäni paremmin

Voisin kirjata satoja asioita koko kiertueesta mutta siinä tiivistetysti positiivisia juttuja.

Voin suoraan sanottuna sanoa, että en keksi yhtäkään huonoa asiaa kiertueesta. Kiitos kaikille teille jotka olitte mukana matkassa. Lena/Studioface/Lila/SalonVip/Herelement/MarkHobson/Taru/Maija.

Ainiin, sain ihania lahjoja yhteistyökumppaneilta. Kirjoittelen varmasti niistäkin lisää myöhemmin.







xoxo sinajenita

 

4 kommenttia:

Jokainen sana merkitsee minulle paljon.♥