tiistai 19. toukokuuta 2015

Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

Mä ajattelin tänään kertoa teille vähän kuvin sekä sanoin mun omasta elämästä. Mun mielestä kuvat kertoo niin paljon enemmän kuin sanat. Kuvista näkee tunteet, sekä niistä välittyy positiivinen fiilis.

-Pictures says more than a thousand words.-

Tottakai kuviakin pystyy muokkaamaan älyttömästi. Mutta mä tykkään kuvista ja aijonkin blogissani kertoa paljon kuvilla omasta elämästäni. 

Tänään mun ystävä oli tuonut töihin aivan älyttömän hyvännäköisiä muffinseja. Niinkuin kuvastakin välittyy. Okei, mä voin myöntää.. Mä söin yhden. Kiitos ihanalle Sadulle. 

Yleensä yritän pysyä erossa kaikesta tuollaisesta, sillä voin niin satakertaa paremmin kun syön terveellistä ja puhdasta ruokaa. Tällähetkellä olen treenannut ja syönyt säännöllisesti, jotta voin hyvin ja jaksan paremmin päivästä toiseen. Ruoka vaikuttaa muhun kyllä todella paljon, ja siksi olen kokenut että parempi olla syömättä epäterveellisesti. Välillä tottakai herkuttelen, mutta harvoin niitä päiviä näkee mun elämässä. Oon kokenut että en saa mitään tuloksia aikaan, jos herkuttelen usein. Haluan näkyviä tuloksia, ja sen eteen on vain pakosti tehtävä töitä. Ainahan sitä voi unelmoida, eiks niin? Hih♥ 



Tässä vähän kuvia musta ja mun tyylistä. En tiedä mitä mieltä te ootte mun tyylistä mutta olen aika sporttinen, ja yhdistelen myös naisellisia vaatteita sportin sekaan. Ostin juuri ihanat siniset thea airmax niket ja ne sopii mun mielestä älyttömän hyvin ton ihanan takinkanssa. Otan teille kuvia myöhemmin postauksessa asukokonaisuudesta, miltä se näyttää.♥ 



 


Jacket-H&M
Sneakers-H&M

Mun mielestä myös h&mltä löytyy paljon kivoja vaatteita. Ja ne ei oo niin hirmu kalliita niin voi shoppailla vähän useammin. Eiks niin? Oon ihan lovena tällähetkellä kaikkeen raitakuosiin. Oon myös aika kova shoppailemaan, eli tuutte varmasti näkemään paljon asukuvia musta ja mun vaatteista. Onneksi mun mies pitää mua vähän kurissa, ja oon hillinnyt shoppailemista.




Pyrin taas huomenna kirjoittamaan vähän lisää mun elämästä, jotta pääsette sisälle siitä, mitä kaikkea mä touhuan. Vika kuva viellä ruoasta, mitä tehtiin Inkerinkanssa. Ai että oli hyvää.

xoxo sinajenita

4 kommenttia:

  1. Mikä Inkeri mä oon :(( Oot ihana<3

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti voitat kisat, oot todella kaunis :) Onko mahdollista toivoa toivepostausta? Itseäni kiinnostaisi kuulla sun elämässäsi kuuluvat asiat esim. urheilu (miten treenaat, miten kauan olet harrastanut), ruoka-valio, kosmetiikka/miten meikkaat, hiukset (miten hoidat, onko pidennykset yms.). Onnea kisoihin!

    Linnea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon! Tottakai voi toivoa, kirjoittelen kyllä paljon ja pikkuhiljaa kerron myös kaikki nuo asiat.<3

      Poista

Jokainen sana merkitsee minulle paljon.♥